شیک فایل _ دانلود فایل های دانلودی

مرکز دانلود فایل های چندین سایت معتبر

شیک فایل _ دانلود فایل های دانلودی

مرکز دانلود فایل های چندین سایت معتبر

معرفی پروژه ، مقاله ، تحقیقات دانشجویی و کلیه ی فایل های دانلودی در تمامی زمینه ها

نویسندگان
در سال 1981 توسط هادسون – هریسون و کروسکاپ برای ارزیابی سطوح رضایت زوجین ساخته شد این مقیاس دارای 25 سوال می¬باشد و جزء پرسشنامه¬های خودگزارش دهی محسوب می¬شود به عنوان مثال من احساس می¬کنم که زندگی جنسی ¬ام فاقد کیفیت است یا همسر من نمی¬تواند از لحاظ جنسی مرا ارضا کند پاسخ آزمودنی به هر ماده آزمون در سطح یک مقیاس 7 درجه¬ای بین 0 تا 6 مشخص می¬شود
 
دسته بندی پرسشنامه
   
فرمت فایل docx
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
پرسشنامه رضایت جنسی هادسون
 
 
 
 دانلود پرسشنامه رضایت جنسی هادسون

پرسشنامه رضایت جنسی هادسون

فرمت فایل: word

در سال 1981 توسط هادسون هریسون و کروسکاپ برای ارزیابی سطوح رضایت زوجین ساخته شد. این مقیاس دارای 25 سوال می­باشد و جزء پرسشنامه­های خودگزارش دهی محسوب می­شود به عنوان مثال. "من احساس می­کنم که زندگی جنسی ­ام فاقد کیفیت است یا همسر من نمی­تواند از لحاظ جنسی مرا ارضا کند. پاسخ آزمودنی به هر ماده آزمون  در سطح یک مقیاس 7 درجه­ای بین 0 تا 6 مشخص می­شود و در مجموع نمره آزمودنی­ها در کل تست بین 0تا 150 در نوسان است. همچنین پاره­ای از ماده­های مقیاس، نمره­گذاری معکوس دارد. نمره گذاری معکوس شامل سوالات 4، 5، 6، 7، 8، 11، 13، 14، 15، 18، 20، 24 و 25 می باشد. نمره بالا در این مقیاس منعکس کننده رضایت جنسی است.

دانلود پرسشنامه رضایت جنسی هادسون


 
  • جواد حسین وش

رضایت جنسی

هادسون

پرسشنامه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.