شیک فایل _ دانلود فایل های دانلودی

مرکز دانلود فایل های چندین سایت معتبر

شیک فایل _ دانلود فایل های دانلودی

مرکز دانلود فایل های چندین سایت معتبر

معرفی پروژه ، مقاله ، تحقیقات دانشجویی و کلیه ی فایل های دانلودی در تمامی زمینه ها

نویسندگان

کسب و کار محاسبات ابری

نگاه استراتژیک در مدیریت ارتباط با مشتریان crm

 

دید کلی؛

فایل کسب و کار محاسبات ابری نگاه استراتژیک در مدیریت ارتباط با مشتریان crm، در قالب 50 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است

 

کسب و کار ابری در حقیقت رویکرد جدیدی به بازار ، مشتریان و جمع آوری داده های کاربردی در ارتباط با کسب و کار می باشد. در این رویکرد مدیران و تصمیم گیران، همچنین مشاوران برآنند تا ضمن افزایش درآمد و فروش بیشتر، گام عملی لازم را در کنترل و کاهش هزینه ها بردارند.

تغییر روند بازاریابی در برهه فعلی و ظهور ابزارهای جدید در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بازارهای جهانی که با تاتیراز نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان، موجب افزایش درآمدها ،ارتقای خدمات مخصوص مشتریان، افزایش میزان رضایتمندی و کاهش هزینه های مربوط به مشتریان،

میزان سازگاری شرکت های کوچک و متوسط با ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری و رغبت و تمایل اپراتورها جهت بکارگیری راهکارهای پیشرفته برای تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات سازمانی، به سازمان های بزرگ در راستای دست یابی به اهداف استراتژیک کمک خواهد کردکه لازمه این امرشناخت کامل و استفاده اثربخش از کسب و کار ابری است.

 

خدمات ابری کسب و کار خود را که متناسب ما باشد چگونه پیدا کنیم؟!

 

 

فهرست مطالب مقاله کسب و کار محاسبات ابری

۱-انواع بازاریابی

۲-نمونه ای از چند نوع استراتژی بازاریابی

۳-بازاریابی ابری (Cloud Marketing)

۴-پردازش ابری (Cloud Computing)

۵-شرکت google و پردازش ابری

۶-ابر عمومی و خصوصی

۷-تفاوت وشباهت رایانش مشبک (Grid Computing) و رایانش ابری (Cloud Computing) چیست

۸-دلایل آفرینش سیستم پردازش ابری

۹-Accenture مطالعه موردی شرکت

۱۰-وضعیت بازارهای قدیمی

۱۱-تبدیل فرصت به درآمد

۱۲-تبدیل فرصت به درآمد

۱۳- تغییر شکل فروش Accenture

۱۴-تحلیل و استفاده از تجربیات سایرشرکت ها

۱۵-ویژگی های کلیدی سازمانها دارای فروش بالا

۱۶-طراحی و ارائه فرآیندها

۱۷-ویژگی های کلیدی سازمانهای دارای فروش بالا

۱۸-ومدیریت داده های مشتری Accenture

۱۹-واستراتژی فروش Accenture

۲۰-،فرآیندها و ابزارها Accenture

۲۱-اجزای مدل تحلیلی Accenture

۲۲-شبیه سازی در Accenture

۲۳-Biogen و تغییر فرآینددر Accenture

۲۴-Biogen و اجرای استراتژی فروش در Accenture

۲۵-Biogen و راه اندازی مرکزاطلاع رسانی در Accenture

۲۶-یکه نازی دررقابت با استفاده از فناوری اطلاعات UPS

۲۷-و رویکرد جدید راه اندازی امضای خودکارو ردیابی بسته های پستی UPS

۲۸-رویکرد جدید پشتیبانی سفارشات آدیداس UPS

۲۹-کاهش ۳ میلیون دالری هزینه سالانه سازمانهای بزرگ با استفاده از سیستمهای مدرن اطلاعاتی

۳۰-مایکروسافت و مدیریت خدمات ابری با Azure

۳۱-شرکت ای بی آمریکا و رویکردجدیدتجارت

۳۲-انواع سرویس‌های تجاری در ebay

۳۳-شرکت سیسکو امریکا

۳۴-آموزش سیسکو

۳۵-شرکت نایک و استفاده از سیستم تجارت نوین

۳۶-تحلیل رقابت نایک و آدیداس

۳۷-چه چیزی می توان یاد گرفت؟

۳۸-اوراکل و تقویت موقعیت خود در حوزه بازاریابی دیجیتال

۳۹-پردازش ابری: امنیت شبکه در بانکداری الکترونیک

 

۴۰-میزبانی ابری

 

توضیحات بیشتر و دانلود 

    

 

 

 

  • جواد حسین وش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.